luni, 5 mai 2008

Cuvantul Lui Dumnezeu Pentru Astazi 07.05.2008

CAT ESTI DE APROAPE?



"Ingaduiti-va unii pe altii, si, daca unul are pricina sa se planga de altul, iertati-va unul pe altul..."



Iata un comentariu usurel dar foarte graitor care a aparut intr-un ziar: "O sora mi-a ocupat locul din biserica ... este foarte draguta ... o buna prietena, de fapt. Ma pot aseza oriunde ... nu e mare lucru. Locul meu este chiar pe dreapta cum intri in biserica. Pot sa-mi sprijin bratul pe banca. Este un loc bun, dar nu as vrea sa fac scandal pentru un scaun, eu nu port pica niciodata. De fapt acum trei luni mi l-a luat si chiar nu stiu de ce, nu i-am facut nimic niciodata ... nu i-am luat niciodata locul. Probabil va trebui sa vin cu o ora mai devreme ca sa-mi ocup locul. Mi l-a luat pentru ca este unul din cele mai bune locuri din cladire. Nu ar fi avut dreptul sa mi-l ia .... iar eu nu o sa vin cu doua ore mai devreme sa iau ceea ce imi apartine de drept! Asa incept marile nedreptati sociale: oameni abuzivi care fura locul altcuiva! Asa se seamana semintele revolutiei! Atatea lucruri poti pierde. Cand se vor termina toate acestea? Daca nu se ridica cineva pentru a fi luat in socoteala, nici-un loc nu este sigur. Oamenii se vor aseza unde vor si pe urma imi vor lua si locul de parcare. Ordinea in lume nu va mai exista!"

Zambim, dar este uimitor cate de repede ne pierdem cu firea cand neinsemnata noastra rutina este intrerupta. Pavel scrie: "Ingaduiti-va unii pe altii, si, daca unul are pricina sa se planga de altul, iertati-va unul pe altul. Cum v-a iertat Hristos, asa iertati-va si voi. Dar mai presus de toate acestea, imbracati-va cu dragostea, care este legatura desavarsirii". In plus, cand Il iubesti cu adevarat pe Dumnezeu si stii ca si El te iubeste, "...nu li se intampla nici-o nenorocire" (Psalmul 119:165). Ai ajuns si tu la aceasta stare? Sau esti macar aproape?

Niciun comentariu:

Cuvantul Lui Dumnezeu Pentru Astazi

Cuvantul Lui Dumnezeu Pentru Astazi - autor Bob GASS
" Ne rugam ca aceasta lucrare cu caracter devotional sa fie o binecuvantare pentru dumneavoastra. " Producatori CLDPA

Productia in limba romana:
FUNDATIA SEER Romania C.F.14495643
OP 1 CP 5, 455200 JIBOU, JUD SALAJ

Daca doriti sa sponsorizati aceasta lucrare puteti alimenta in euro sau lei urmatoarele conturi:
CONT LEI - RO65BTRL03201205226788XX
CONT EURO - RO14BTRL03204205226788XX
BANCA TRANSILVANIA ZALAU

Cu permisiunea Organizatiei Crestine: U.C.B. EUROPE
Producatori CLDPA

Cuvantul Lui Dumnezeu Pentru Astazi este disponibil de acum pentru dumneavoastra sa-l procurati gratis din urmatoarele orase:

ARAD - Libraria Crestina Candela, Piata Garii nr 2
BAIA MARE - Libraria Crestina LOGOS, Str. Republicii Nr 21/21
BRASOV - Libraria C.L.C, Str. Constantin Brancoveanu nr 37
BUCURESTI - Stephanus S.R.L., Str. Bibescu Voda nr.1, Sect.4(Piata Unirii)
- Universitatea Biblica din Romania, Str. Rasaritului nr.59, program: luni-vineri 9-17
BISTRITA - Libraria Crestina Anticariat, Str. L.Rebreanu nr.14
CLUJ NAPOCA - Libraria Crestina Kerigma, intrarea in Str. F.D. Roosvelt
- Libraria Pheonix, Str. Iuliu Maniu nr.10
GALATI - Libraria Peniel Ierihon, Str. Tecuci, vis a vis de Masnita

IASI - Libraria Filocarte, Str. Smardan nr.13(zona Bucsinescu)
MEDIAS - Libraria Samuel, Str. Honterus nr.31
ORADEA - Radio Vocea Evangheliei, Str. Zlatnei nr.13
- Libraria Crestina Kerigma, Piata 1 Decembrie nr.11
PITESTI - Libraria Casa Cuvantului, Str. Urmuz nr. 2 (langa parcul Prundu)
PLOIESTI - Libraria Eliana, Str. Marasesti, colt cu Torcatori(Ceoceanu)
SATU MARE - Libraria Crestina Mana, Str. Iuliu Maniu, nr 3/1, program marti si joi intre orele 11 si 16
SIBIU - Libraria New-Life, Str. Morilor nr.47
SUCEAVA - Biblioteca Micul Betleem , Aleea Lazar Vicol nr.13, BL. E36, Sc.A, ap 1.
TIMISOARA - Libraria Crestina Kerigma, Str. Gh.Doja nr 12
- Libraria C.L.C., sos. Calea Aradului nr 17, ap 4.

Cuvantul lui Dumnezeu pentru astazi!